Tabellák
 
MAMS Szakág hírek
MAMS Szakág hírek : Beszámoló a 2013. 06. 10-én megtartott Szakági Tanács üléséről

Beszámoló a 2013. 06. 10-én megtartott Szakági Tanács üléséről

  2013.06.28. 12:30

Ahogyan megígértük, következzék egy beszámoló a legutóbbi szakági tanács üléséről, melyre csupán azért kellett idáig várni, mert az időközben lebonyolításra kerülő versenyekkel kapcsolatos feladatvállalásainknak kellett megfelelni.


Szeretnénk jelezni, hogy ebben az esetben nem a jegyzőkönyvet tesszük közzé, hanem csupán tájékoztatási céllal a sportszerető közönséget is érintő fontosabb információk összegzéséről van jelen helyzetben szó, melynek során a szövegpontos megfogalmazás igénye annak terjedelmes volta okán mellőzésre kerül.

A hivatalos tanácsülésen képviseltette magát Hermann Henrik, a MAMSZ elnöke, Nagy Róbert szakágvezető, valamint a nemzetközi útjáról nemrégiben hazatérő Daragó István is. A meghívásnak eleget tettek Kappelmayer Antal és Kiss Kata szakági tanácstagok. Jelen volt még a debreceni klub képviseletében Tabaka József klubelnök, Kuncz Richárd a Motomax képviseletében, valamint Vadász János a szakági tanács tagságán túl a BIG’s motorsportklub képviseletében.

A meghirdetett esemény a napirendi pontoknak megfelelően vette kezdetét, melynek első pontjaként Daragó István számolt be a közelmúltban Abensbergben megtartott FIM ülésen történtekről. A mintegy másfél órás beszámoló tagadhatatlanul rengeteg hasznos információt tartalmazott a jövőbeli nemzetközi elképzelésekkel és szabályváltozásokkal kapcsolatosan, melyek e sorok írásakor részletesen nem kerülnek kibontásra, tekintve, hogy azok szinte teljes hányada sportszakmai témákban jelent változásokat, a sportot szerető közönséget közvetlenül nem érintik. A beszámoló végén Daragó István az ülés előtt kidolgozott és a szakág elé terjesztett anyagához híven ismét kitért arra, hogy meglátása szerint a salakmotorsport túlélése jelenleg a 24. órában van, megítélése szerint haladéktalanul el kell kezdeni egy olyan rendszer felépítését, mely a gyermekmotoroztatáson keresztül kapukat nyit az elkövetkezendő generációk számára sportunk szélesebb körű megismerésének céljából. Tabaka József felhívta a figyelmet arra, hogy az edzések szervezésében az egyik legnagyobb kihívás a biztonságos amatőr motoroztatás feltételeihez szükséges költségek megteremtése. A felvetés során napvilágra került az is, hogy jelen pillanatban nem is világosak az ezzel kapcsolatos törvényi rendelkezések, melyet a közeljövőben jogi szempontból ellenőriztetni szükséges.

Ezt követően Vadász János a következő napirendi pontban meghatározottaknak eleget téve beszámolót tartott a szakági tanács összetételéről, valamint a tanács által összeállított tervezetről. A szakági tanács összetétele a következőképpen alakul:

Nagy Róbert szakágvezető
Kappelmayer Antal sportszakmai helyettes
Vadász János operatív helyettes
Szabó Kata tanácstag
Kuncz Richárd tanácstag

A szakág munkáját segítendő, különböző témakörökben szakmai csoportok kerültek felállításra, melyek egy-egy fontosabb szakterület feladatainak kidolgozásában vesznek részt, majd közreműködnek az adott feladatok végrehajtásában. A korábbi egyeztetéseknek megfelelően a következő csoportok kerültek felállításra.

Gazdasági szakcsoport: (marketing, reklám, szponzori, önkormányzati): Szabó Kata, Török György, Dr. Bárdos Róbert vállaltak szerepet, kik közül Szabó Kata a bankszektorban lát el vezetői feladatokat, Török György klaszterhálózatot működtet, melynek egyebek mellett célja vállalkozások és egyéb szervezetek rendszerbe szervezése, valamint az együttműködések kimunkálásával meghatározó profitemelés elérése. Dr. Bárdos Róbert az egészségügyben dolgozik, de sikeres vállalkozóként látja el mindennapi feladatait, így tapasztalatai megfelelő módon egészítik ki a csoportban végzett szakmai munkálatokat.

Jogi szakcsoport: (általános jogi, ügyrendi feladatok, jogi normakontroll): Dr. Német Zsolt, Dr. Fekete Szabó Tamás, mindkét szakember esetében jogi pályán tevékenységet gyakorló, önálló eljárási joggal rendelkező ügyvédekről van szó.

Média szakcsoport: (rádió, TV, írott és elektronikus sajtó, közönségkapcsolatok): Piroska Edit sportbíró, vezetőbíró, online sporttudósító, Boros Norbert sportújságíró, Vidu Pál sportújságíró (a hazai televízió-csatornákon való közvetítések rendszeres szereplői, nem csak a salakmotor sportban), valamint Vadász János.

Pályázati szakcsoport: (pályázati források feltérképezése, pályázatok kidolgozása) Dr. Király Tünde, Berta Zsolt, Szabó Kata. Pályázatírási tekintetben nagy tapasztalattal és referenciával bíró szakemberekről van szó.

Szabadidő motoros szakcsoport: (gyermekmotoroztatás, hobbisták, utánpótlás szervezése)
Balogh Csaba, az országos szinten jegyzett, szabadidő- és sportmotoros FMP Motor Group vezetője, valamint Kristóf Pál, a gyermekmotoroztatás kialakításában is tapasztalattal rendelkező csoporttag.

A szakcsoportokban szerepet vállaló személyek névsora még nem teljes, annak bővítése is további szakági szándék.

A fentebbi csoportok ismertetését követően Kappelmayer Antal a szakágvezető sportszakmai helyetteseként javasolta egy további szakcsoport felállítását, mely sportszakmai szakcsoport elnevezéssel került felvetésre. Ennek tagjai a szakág keretében szerepet vállaló klubok vezetői, vagy azok delegált képviselői és az elnevezéshez híven a szakággal kapcsolatos sportszakmai tevékenységet hivatottak segíteni. A javaslat a tanács részéről elfogadásra került. Mindezeknek fényében a közeljövőben ezek a csoportok fogják kialakítani az adott területeken szakágunk tevékenységének jövőbeli irányát, melyet a szakági tanács elfogadása után teljes gőzzel igyekszünk végrehajtani. Kuncz Richárd egyebek mellett hangot adott annak, hogy számára nehezen értelmezhető a speedway jelenlegi, igen nehéznek mondható helyzete, tekintettel arra, hogy ez a technikai sport rendelkezik egy olyan egyedülálló lehetőséggel, amivel sok más szakág már csupán jellegénél fogva sem élhet, ez pedig a speedwayversenyek aréna jellegű lebonyolítási gyakorlata. Az elmondottakból és ehhez kapcsolódva Szabó Kata véleményéből is kiderült, hogy ha az ilyen jellegű pályasportra nem kielégítő az érdeklődés, az leginkább nem a sportnak köszönhető, hanem valamiféle hiányos menedzselési gyakorlatra vezethető vissza. Pont ezt erősítendő került szóba a supermoto és quad flat track ágának a szakágon belüli megjelenése, mert mindez lehetőséget nyújt minden működő pálya életében a közönségszám és az ezzel együtt természetszerűleg megjelenő nagyobb bevétel realizálására. Az ülésen a továbbiakban elhangzott az is, hogy még a szezon vége előtt valószínűleg Mórahalmon valamely versenyhez kapcsolva, a szakágban feladatot részt vállalók számára megszervezésre kerül egy olyan weekend, amely legalább két napban kerül lebonyolításra, és egyetlen célja az, hogy kialakítsa a szakterületenkénti működések és feladatok rendszerét az abban résztvevők közreműködésével. Nagy Róbert elmondása szerint a találkozóval cél lenne az is, hogy ez az esemény nyitott legyen minden előzetesen regisztráló résztvevő számára azzal a kitétellel, hogy a szakág a későbbiekben közvetlenül is számíthat e jelentkezők aktív segítségére szeretett sportunk felemelkedő pályára történő átállításának érdekében. Ennek részleteiről a későbbiekben hírt adunk. A tervezetben foglaltak szerint mostantól nagyobb figyelem kerül a versenyzők szakmai és erkölcsi támogatásának erősítésére. A szakágnak törekedni kell a meglévő pályák és klubok hangsúlyosabb szakmai támogatására (pl. pályázat, marketingismeretek fejlesztése, stb.), az ésszerűség keretein belül pedig minden eszközzel segítenie szükséges az új pályalehetőségek kibontakozását. Haladéktalanul lépéseket kell tenni egy országos hálózattal bíró online televízió kialakítására. Az utánpótlás-nevelés tekintetében – figyelembe véve Daragó István dolgozatát – meg kell kezdeni a gyermekmotoroztatás megszervezését a szakágban megmaradó csekély anyagi erőforrások ésszerű felhasználásával. Ezt kiegészítendő meg kell kezdeni az úgynevezett mentorprogram kidolgozását, melynek során központi közösségi alap kerül létrehozásra, ahová olyan apró források kerülnek nagy számban bevonásra, melyek a sok kicsi sokra megy - elv alapján teszik lehetővé önerős finanszírozási bázis megteremtését, melynek során reményeink szerint tőkeerős szervezetek bevonásával koncessziós rendszerben lehet finanszírozni a majdani utánpótlásképzést. A rendszer fundamentumaként meghatározható gyermekmotoroztatás első apró lépésének tekinthető az a civil kezdeményezés is, melynek eredményeképpen a Fogas-család a IV. Sándorfalvi Motoros Találkozón sportunk népszerűsítésének céljából salakmotorokat állít ki az eseményen résztvevő közönségnek, melynek mentén helyi értékeket bevonva egy gyermekmotoroztatásra alkalmas, kis teljesítményű, házilag is viszonylag könnyen megépíthető „edzésre” alkalmas kisgép is bemutatásra kerül.

A következő napirendi pontban a szakági tanács áttekintette a borsodi megyeszékhellyel kapcsolatos történések mindenki által megismert helyzetét. Mivel az érintett klub vezetője ismét távolmaradt a meghirdetett hivatalos szakági tanácsi eseménytől, így a tanács felkérésére Hermann Henrik telefonon történt felkérdezésére a klubvezetőtől azt a tájékoztatást kaptuk helyben, hogy az év hátralévő részében a klubnak nem áll szándékában további versenyek megszervezése, ennek megfelelően a miskolci magyar bajnoki forduló sem kerül megrendezésre. A szakági tanács ülése tudomásul vette a tájékoztatást.

A négyes napirendi pont során világossá vált, hogy a magyar bajnoki rendszer eredetileg elképzelt menetrendje nem megvalósítható a miskolci változások tükrében. A kiértékelés során megállapításra került, hogy ez a változás azonban nem ad elegendő okot arra, hogy önmagában a 2012-ben elfogadott OB rendszer is megváltoztatásra kerüljön. Végül Daragó István közlésére, mely szerint nincs mód az előző évben meghatározottak módosítására, a szakági tanács tudomásul vette, hogy az OB 2013. évi versenyrendszere a 2012-ben elfogadottaknak megfelelően kerül lebonyolításra. A tanács várja, hogy a jelenlegi rendszert felállító klubok milyen megoldást kívánnak alkalmazni a kialakult helyzetben annak érdekében, hogy 2013-ban is lehessen bajnokot hirdetni. Nagy Róbert elmondta, tekintettel arra, hogy az elhangzottak értelmében a 2012. évben elfogadottak megváltoztathatatlannak minősülnek, tudomásul veszi azt, azonban a Big’s MSC számára teljességgel előnytelen rendszer miatt nem kívánja átvállalni a miskolci klub kötelezettségét, főleg annak fényében, hogy a végleges forma kialakításában meghatározó szerepet vállaló gyulai klub említésre sem méltatta a kialakult helyzetet.

Az ötös napirendi pontban Kappelmayer Antal előadta, hogy különböző okok miatt még továbbra is lehetőség van a 2014. évi világversenyek Magyarországra történő hozatalára. A jelenlévők egyetértettek abban, hogy a MAMS nyújtsa be igénylését a hazai versenyrendezési lehetőségeket illetően, az pedig a későbbiek során kerül eldöntésre, hogy a megszerzett versenyjogosultság hol, milyen körülmények között kerül felhasználásra.

A hatos napirendi pont során megbeszélésre került a gyulai klubvezető által korábban tett találkozási kezdeményezés, mely zártkörű formában kerülne lebonyolításra a szakági tanács teljes kizárásával, a speedway klubvezetők, valamint kizárólag szakágunk vezetőjének részvételével. Az ülésen jelenlévők egésze úgy látta jónak, hogy a békés együttműködések megnyugtató elrendezésének céljából a szakágvezető ismételten, ezzel együtt utolsó ízben tegyen nyilvános kísérletet e találkozó létrehozására. Természetesen az ezzel kapcsolatos további fejleményekről is beszámolunk alkalomadtán.

Összegezve tehát, ebből a hosszúnak mondható beszámolóból is látható, hogy milyen hatalmas területet ívelt át a kibővített szakági tanács napirendje, rámutatva arra, hogy az ülésnek már csak az előkészítése is jelentős energiát igényelt, ellentétben azokkal a jelzésekkel, melyek a szakági tanács tétlenségére igyekeztek utalni. A szakági tanácsi ülés tartalma is igazolja azt, hogy az ülésen elhangzott témák és felvetések nem elsődlegesen forrásbiztosítás függvényei, hanem cselekvőképes, tenni akaró szándéké. Ehhez a munkához várunk minden olyan segítő kezet, melyek eddig már csak a rendszer folytán sem voltak abban a helyzetben, hogy munkájukkal előremozdítsák a salakmotorsportban végzett hazai tevékenységet. Biztosak vagyunk abban, hogy az elmúlt négy hónapban lehetett volna talán többet, talán szebbet, talán jobbat is nyújtani a sportszeretők nagyobb örömére, mindazonáltal látni kell azt, hogy a baj ma akkora, hogy csak egy igen szűk mezsgye választja el a rengeteg probléma jószándékú elhárítását az igen kártékonynak nevezhető kapkodás kezelhetetlen működésétől. Reméljük, hogy tájékoztatásunk módja kielégítő, aki végigolvasta, annak gratulálunk, mert elmondhatja magáról, hogy valóban érdekli a salakmotorsport .

Üdvözlettel: Salakszakági Tanács

12 hozzászólás
Csak regisztrált felhasználók írhatnak hozzászólást.
Utolsó hozzászólásokÚjabbak 1 KorábbiakLegelső hozzászólások
2013.08.24. 16:11
sike

Szbb Jónapot Uraim !

Olvasom, olvasom, és csak olvasom...... és - mondanám - nem hiszek a saját szememnek.

Mindenesetre egy biztos : SZÓRAKOZTATÓ

2013.07.02. 16:41
Fido

Tisztel Tazsó!!!! 

Na most, MOST tapintottál rá a lényegre!!! Amihez ugyan senkinek semmi köze, de akkor mondjuk ki végre! 10 éven keresztül működött a miskolci salakmotor utolsó etapja, mert volt az a 'bolond", tudod a Jacsó, aki működtette!!! Maga mögött tudva rengeteg ígéretet, hamis barátokat és  a feje fölött köröző keselyűket. 'Minden lesz, csak kezdjétek el, .....majd lesz lóvé is, csak jussatok fel első ligába! Lesz rá pénz ne izgulj, .....CSAK!!! És mégis működött nem akármilyen szinten 10 évig!!!!!   Na ebbe fáradt bele!!! Tényleg csak mellesleg, te hogy képzeled el a promótert, mint olyat??? Vannak várható bevételek, nézői belépők, szponzorpénzek. És nyilván vannak a kiadási oldalon is tételek, nem is akármilyenek! Elájulnál!!! Ezeket kellene összhangba hozni. Namármost, ha a bevételi oldal nem úgy alakul, az nem befolyásolja a másik oldalt, ...már ha az ember komoly terveket sző. Akkor előhúzza a sublótból, mert van olyan marha! Egy darabig!!!! Vagy te hogy gondolod ezt hogy 'csak szponzor, meg az a hibás"? Szerinted akkor csak Csányi meg Leisztinger csináljon bármit is??? Rengeteg ellentmondás van a soraiban vagy inkább azt mondanám, hogy te 'ezt" az oldalt egyáltalán nem ismered! Ami nem baj, mert nem ez a dolgod, nyilván, te csak jó versenyekre szeretnél járni! Annyi, hogy ennek vannak feltételei, amit manapság SENKI nem fog tudni megteremteni! Sajnos! Ezt ki kell mondani! Lehet még egy darabig hámozni a lufit, meg darálni a fingot, EZ AKKOR SEM FOG MENNI!!! Ez a saját véleményem és bár ne lenne igazam!!!!!!!!!!!!!!!

Üdv!!!

2013.07.02. 12:02
Tazso

T. backlinesheriff!

Az a jó, hogy nem egyfomán látjuk a világott és én( az elmélkedő) csak mondom a magamét. Csak tudod én nem hiszek abban(az életben máshol sem), hogy mindig más faszával kell verni a csalánt (szponzorok), mert az nem nekünk fáj. És e magyarázattal minden mögül ki lehet hátrálni. Tudod talán ez is az oka, hogy itt tartunk most. Ja és csak annyit, hogy megértettem mindenért a "szponzorok" a felelősek.

Tisztelettel egy nem "divat" szurkoló!

2013.07.02. 08:36
backlinesheriff

"Kedves" Tazso!

Igaz, hogy csak a nickneveden, de én legalább megszólítottalak. Bár, az is igaz, hogy valaki vagyok!

Én úgy látom, Te nem értettél meg semmit! Csak hajtod a magadét, de ez így van rendjén. Én elhiszem, hogy sok versenyen voltál, örülök neki. De hidd el, nem ugyanaz kívülről, mint belűlről! Igen, a pálya állapota rendbetételre szorult, jól emlékszel, le volt "nyilatkozva" ! DE, erre is vonatkozott a szponzori ígéretekről szóló rész!                      

" De ez lényegtelen egyébiránt." A témát lezártam, elmélkedj még kicsit rajta, hátha megérted!        További jó versenyekre járást!                                      

2013.07.01. 22:10
Tazso

T. Valaki!

Megnéztem 2013 augusztus 24. Miskolc 2. forduló!

2013.07.01. 22:08
Tazso

T. Valaki!

Úgy örülök neki, hogy megmondtad a tutit, mert tudod én nem csak a népkerti oválon voltam már versenyen. És lehet, hogy láttam már egy s mást, de ez lényegtelen egyébiránt. A pálya dolgaival kapcsolatban meg sajnos már nem tudtam visszakeresni( hidd el megtettem volna) mivel már nem műödik az az oldal(speedway.hu) amelyen ezzel kapcsolatban volt ez le nyilatkozva. A versenyszervezésről pedig csak még egy "szösszenet" valaki csak elvállalt egy magyar bajnoki fordulót ezt igazán nehéz lenne vitani szerintem itt is fent van az oldalon.

De azért már kezdem érteni a dolgok mikéntjét, mivel ilyen ügyesen felvilágosítottál. Köszönöm szépen.

2013.07.01. 11:37
backlinesheriff

Kedves Tazso!

"Szösszeneteidet" olvasva, úgy látom, nem igazán vagy tisztában azzal, hogy hogyan zajlik le egy verseny lebonyolítás. A pályákat általában nem a versenyek után veszik át, hanem előtte: a vezetőbíró , a versenyigazgató, a zsűrielnök stb. Tehát elég szépszámú szakember. Ha a pálya állapota nem megfelelő és a verseny idejére nem lehet javítani, akkor akár elmaradhat a verseny is! A versenyek meg lettek tartva, ergo, a pálya megfelelt! Ennyit az egyik szösszenetről. Mint ahogy FIDO írta, a quadversenyeket más szervezi. Az "...elvállalunk valamit és a végén beintünk...." történetedhez annyit, hogy általában az előző év végén, vagy év elején kell jelezni a szervezőknek, hogy milyen rendezvé-nyeket akar lebonyolítani. Namármost, amikor a szervező tele van szponzori ígéretekkel, örömmel elvállal sok versenylebonyolítást. Azután, amikor évközben kiderül, hogy a szponzori ígéretek csak ígéretek maradnak, sajnos le kell mondani versenyeket! Kis hazánkban ez így működik. Sorolhatnám még tovább, de nincs értelme! Remélem ennyiből is megérted, hogyan működik a salakmotorverseny!

Tisztelettel!


2013.06.29 14:44
Tazso

„ T. Előttem szóló!

 

Én ezt nem teljesen így gondolom, vannak a leírtakban nagyon jó dolgok.

Csak mint tudjuk (mint az országban mindenütt) az anyagiak előteremtése az igazán nehéz. Bár ha ilyen marketing szakemberek lesznek a teamban akkor remélni kell, hogy ez is megoldódik majd még a 24. óra előtt.

Jacsór úrra visszatérve. Őt igazán nem tudom értelmezni, mert van egy olyan érzésem, hogy őt mondenki csak bántja( már mint szerinte).

És még csak egy szösszenet a dologhoz. Tavaly mikor minden bajnoki forduló Debrecenben lett megrendezve ment a sárdobálás. Most pedig gyorsan letudjuk a két nemzetközi eseményt és vége, ( bár valami olyat is lehetett olvasni, hogy a versenyek után jönnek áttvenni a pályát lehet, hogy ez a magyarázat mindenre?) de quad versenyt redezünk. És ha jól emlékszem már nem ez az első alkalom, hogy elvállalunk valamit( már mint Jacsó úr) és a végén beintünk, talán 2-3 éve is ezt csinálta talán.

Üdvözlettel!

Hajrá MAGYAR Speedway!!!

2013.06.30. 07:34
Fido

Amíg csinálta, rengetegen köpködték! Most hogy már nem, ....köpködik ugyanazok! Bele lehet ebbe fáradni, azt gondolom. Sokkal több ki lett hozva a miskolci storyból, mint ami lehetőség benne rejlett és ehhez nyilván 'bolondnak" kellett lenni. Tudomásul kell venni, hogy a miskolci pálya -talán egyenlőre- csak VOLT! De még mindig hivatkoznak rá, ha visszaolvasod. Nyilván nem neked szólnak e sorok, de olvassa más is.  :)

Üdv!

2013.06.29. 22:08
Tazso

T. Fido!

Egyébként nem is lényeges ez a quad versenyesdi( számomra) mivel ez egy salakmotor pálya volt és én ezt a sportot jártam oda megtekinteni.

Ja és nem értettem azt az idézőjeles bolond kifejezést.

2013.06.29. 15:54
Fido

Tisztelt Tazsó!

Annyit azért segítek, hogy Jacsónak SEMMI köze a quad versenyekhez! Az, hogy néhányan még szeretnének az utolsó utáni pillanatban az általa 10 évig bérelt!!!! és -erején felül- karbantartott pályán bármilyen versenyt rendezni, az teljesen más tészta! Úgysem sokáig lesz erre lehetőség, a gaztól rövidesen az orrunkig sem látni, hisz az a 'bolond" már nem vágja le!

2013.06.29. 14:44
Tazso

T. Előttem szóló!

 

Én ezt nem teljesen így gondolom, vannak a leírtakban nagyon jó dolgok.

Csak mint tudjuk (mint az országban mindenütt) az anyagiak előteremtése az igazán nehéz. Bár ha ilyen marketing szakemberek lesznek a teamban akkor remélni kell, hogy ez is megoldódik majd még a 24. óra előtt.

Jacsór úrra visszatérve. Őt igazán nem tudom értelmezni, mert van egy olyan érzésem, hogy őt mondenki csak bántja( már mint szerinte).

És még csak egy szösszenet a dologhoz. Tavaly mikor minden bajnoki forduló Debrecenben lett megrendezve ment a sárdobálás. Most pedig gyorsan letudjuk a két nemzetközi eseményt és vége, ( bár valami olyat is lehetett olvasni, hogy a versenyek után jönnek áttvenni a pályát lehet, hogy ez a magyarázat mindenre?) de quad versenyt redezünk. És ha jól emlékszem már nem ez az első alkalom, hogy elvállalunk valamit( már mint Jacsó úr) és a végén beintünk, talán 2-3 éve is ezt csinálta talán.

Üdvözlettel!

Hajrá MAGYAR Speedway!!!

2013.06.28. 17:03
Sayfutdinov1

Köszönöm a tájékoztatást! Végig olvastam!

A véleményem: RIZSA,RIZSA,RIZSA!

Mindig csak tervek vannak, de azok szinte soha nincsnek megvalósítva, így szerintem ezekből most sem lesz semmi (főként az utánpótlásra gondolok)! :( Jacsó is ezért sza.ik bele!

Utolsó hozzászólásokÚjabbak 1 KorábbiakLegelső hozzászólások
 
Szavazás
Ki nyeri a Páros EB-t

Cseh-Köztársagág (26 / 23%)
Lengyelország (44 / 39%)
Ukrajna (2 / 2%)
Magyarország (19 / 17%)
Oroszország (13 / 11%)
Lettország (8 / 7%)
Németország (2 / 2%)

Szavazatok száma: 114

Létrehozás időpontja:
2014-10-13 12:02:30

Szavazás lezárva:
2014-10-25 18:11:14


Lezárt szavazások
 
Tabellák
H.   Versenyző Össz.
1. Patryk Dudek  56
2. Fredrik Lindgren 48
3. Niels K.Iversen 44
4. Leon Madsen 42
5. Bartosz Zmarzlik 41
6. Antonio Lindbäck 38
7. Bartosz Smektala 35
8. Robert Lambert 34
    Teljes bajnoki tabella

 

H.   Versenyző Össz.
1. Leon Madsen -
2. Jaroslaw Hampel -
3. Robert Lambert -
4. Mikkel Michelsen -
5. Antonio Lindbäck -
6. - - -
7. -   -
8. -   -
    Teljes bajnoki tabella

H Versenyző Nemzet pont
1 Bartosz Smektala 20
2 Maksym Drabik 19
3 Robert Lambert Great Britain 13
4 Dominik Kubera 12
5 Andreas Lyager 12
6 Patrick Hansen 10
7 Fredrik Jakobsen 7
8 Daniel Bweley Great Britain 6
    Teljes bajnoki tabella

 
A hét képe

 

 
Hozzászólások
 
Mi az a speedway?

 
Kereső az Oldalon

 

 
 

 

 

 

Látogatók
Indulás: 2009-03-02
 
BEJELENTKEZÉS
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 




SWC Döntő  Teljes verseny

 

 

Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    A legfrissebb hírek a Super Mario világából és a legteljesebb adatbázis a Mario játékokról.Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    Gigágá! Márton napján is gyertek a Mesetárba! Nemcsak libát, de kacsát is kaptok! Játsszatok velünk!    *****    A Nintendo a Nintendo Music-kal megint valami kiváló dolgot hozott létre! Alaposan nagyító alá vettem, az eredmény itt.    *****    Leanderek, Parfümök, Olajok, és Szépségápolási termékek! Használd a LEVI10 kupont és kapj 10% kedvezményt!Megnyitottunk    *****    Megjelent a Nintendo saját gyártású órája, a Nintendo Sound Clock Alarmo! Ha kíváncsi vagy, mit tud, itt olvashatsz róla    *****    Megnyílt a webáruházunk! Parfümök, Szépségápolási termékek, Olajok mind egy helyen! Nyitási akciók, siess mert limitált!    *****    Az általam legjobbnak vélt sportanimék listája itt olvasható. Top 10 Sportanime az Anime Odyssey-n!    *****    Pont ITT Pont MOST! Pont NEKED! Már fejlesztés alatt is szebbnél szebb képek! Ha gondolod gyere less be!    *****    Megnyílt a webáruházunk! NYITÁSI AKCIÓK! Tusfürdõ+Fogkrém+Sampon+Izzadásgátló+multifunkcionális balzsam most csak 4.490!    *****    Új mese a Mesetárban! Téged is vár, gyere bátran!    *****    Veterán anime rajongók egyik kedvence a Vadmacska kommandó. Retrospektív cikket olvashatsz róla az Anime Odyssey blogban    *****    Parfümök, Olajok, Párologtatók mind egy weboldalon! Siess mert nyitási AKCIÓNK nem sokáig tart! Nagy kedvezmények várnak    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Aki érdeklõdik a horoszkópja után, az nem kíváncsi, hanem intelligens. Rendeld meg most és én segítek az értelmezésben!    *****    A Múzsa, egy gruppi élményei a színfalak mögött + napi agymenések és bölcseletek    *****    KARATE OKTATÁS *** kicsiknek és nagyoknak *** Budapest I. II. XII.kerületekben +36 70 779-55-77    *****    Augusztus 26-án Kutyák Világnapja! Gyertek a Mesetárba, és ünnepeljétek kutyás színezõkkel! Vau-vau!    *****    A horoszkóp elemzésed utáni érdeklõdés, nem kíváncsiság hanem intelligencia. Rendeld meg és nem fogod megbánni. Katt!!!    *****    Cikksorozatba kezdtem a PlayStation történelmérõl. Miért indult nehezen a Sony karrierje a konzoliparban?